donderdag 3 mei 2018

Week 18 met reminder april


Hallo, 
Welkom bij een nieuwe week, week 18 
We zitten midden in een nieuwe challenge , Rosina had gekozen ; 

maak geen rechthoekige of vierkante kaart

Jullie kunnen nog mee doen tot en met vandaag 23.55 uur. 


Vandaag laten Bep en Marijke en de rest van het team jullie nog een reminder zien van de uitdaging over april.

Hierbij mijn reminder kaart voor de challenge
en ook deze keer een andere vorm kaart,
had dit model een keer op Pinterest gezien
en dacht ga het eens proberen, en zie hieronder
het resultaat.

Voor info kijk op mijn blog
Groetjes en succes Bep


Hier mijn bijdrage. Een ronde kaart deze keer.
Voor meer info kijk nog even op mijn blog.






Mijn bijdrag voor de reminder is het onderstaande kaartje.
Benieuwd naar de binnenkant van mijn niet-vierkante of niet-rechthoekige kaart,
die zie je op mijn blog.
Succes met de challenge!

Nancy

Ik maakte dit onderstaande ronde kaartje.



Klik hier om naar het bericht op mijn blog te gaan.

Groetjes Ingrid


Als reminder heb ik voor een ster-kaart gekozen.
Op mijn blog meer hierover.
groeten Ineke

Mijn reminder kaartje...


Details over mijn kaartje, vind je op mijn blog




Mijn reminder week 18 is een leuke ronde Vintage kerstbal geworden .
Heb er weer met plezier aan gewerkt en meer info staat op mn. blog



En hier mijn kerstcreatie  als voorbeeldje
 voor deze aprilchallenge
op mijn blog kan de details lezen...

groetjes Rosina


Succes met deze leuke uitdaging.

Groetjes,

En mijn voorbeeld is een kersttrein naar aanleiding van het voorbeeld
én patroon dat Yvonne ooit op haar blog heeft geplaatst.
Voor meer info: kijk op mijn blog
grtz. Colien


Hieronder kun je je wekelijkse kerstkaart linken voor week 18.
Je challenge kaart kan je hier linken!


2 opmerkingen:

Trijntje zei

Hallo mijn wekelijkse kaart is ook de uitdagingskaart voor april... Heb me echt uit laten dagen. ben helemaal buiten mijn comfortzone gegaan. Heb deze bovenstaande kaart ook bij de uitdaging gezet... Het team heeft weer erg leuke inspirerende kaarten gemaakt. Groeten trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Hoi mijn kaartje voor deze week staat er weer bij en ik heb hem gelijk ook bij de April wedstrijd gezet!
Super leuke voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt.
groetjes Anita