donderdag 28 september 2017

Week 39 met uitdaging september Nativity


Het is  vandaag de laatste donderdag van september
en deze maand mocht ik het thema geven..
en koos voor "Nativity "ofwel de geboorte van Jezus

Hèt feest van Kerstmis. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken,
er zijn 2 prachtige prijzen te winnen.
Hier mijn kaartje wat ik voor jullie als inspiratie heb gemaakt,
de beschrijving van de materialen vind je op mijn blog.

Heel veel succes
groetjes  Rosina



Dit is het échte thema van Kerstmis: de geboorte van Jezus. Wil je ook de zijkant van mijn kaart zien hoe ik hem maakte, kijk dan op http://liadesignandso.blogspot.com



Deze maand een uitdaging en het thema is gekozen door Rosina: Nativity, oftewel alles van de geboorte van Jezus. Mijn bijdrage voor de challenge van september:

Dit is de bijdrage van Marijke


Ook Miranda de winnaar van de top 3, van vorige maand heeft een mooi kaartje gemaakt. 


Klik hier! om naar het blog van Miranda te gaan. 


En de volgende bijdrage van DT- lid Ineke, 



Nativity !
groeten Ineke


Hier komt mijn voorbeeldkaart Nativity week #39

Voor info kom gezellig naar mijn blogje ....
Veel knutselplezier allemaal en groetjes van Epie



Voor mijn kaartje voor de challenge Nativity koos ik voor een mal ipv een plaatje,
ik vond het wel wat hebben dat zwarte kersttafereeltje...


Benieuwd naar jullie challengekaartje!

Nancy

Mijn bijdrage voor de mooie challenge Nativity


Klik hier! om naar mijn blog te gaan, en te zien hoe ik de kaart heb gemaakt. 

Mijn kaartje voor de Challenge:


En ook ik heb de Nativity set van Marianne Design gebruikt voor mijn voorbeeldkaartje:
grtz. Colien


De challenge van deze maand is er eentje waar niet iedereen direct iets
mee heeft, maar het geeft wel echt het kerst-gevoel!! Dus ga met ons de
uitdaging aan en doe mee :)
Op mijn blog staat nog een kaartje met dezelfde producten (de set die je kunt
winnen! Hoe gaaf is dat!), maar heel anders.
Veel plezier er SU-cces met deze challenge!

Kerst-groetjes, Yvonne
(voor mijn blog, klik HIER)

Dit is mijn voorbeeldkaart voor de mooie challenge:  Nativity
De geboorte van Jezus.

Groetjes,
Yvonne.
www.kaartenvanyvonne.blogspot.nl

Hieronder mijn voorbeeldkaart voor de challenge Nativity.

Op mijn blog staat verdere uitleg, succes
met deze challenge.
Groetjes Bep

Mijn bijdrage voor deze challenge. Kom gezellig langs voor meer info op mijn blog.
www.crealoetje.blogspot.nl
Succes allemaal! Groetjes, Monique


Deze keer hebben we maar liefst twee prijzen te verloten. Een is een samengesteld pakket, waar o.a. een stempel en embossingmal in zitten van onze sponsor Leane Creatief. 


De andere prijs is beschikbaar gesteld door ons DT-lid Ineke, het is een hele mooie toepasselijke stempel van Stampin'Up  Nacht in Bethlehem

Geweldig toch? 

Hieronder kan je weer je wekelijkse kerstkaart linken. Vanaf morgen 7.00 uur kan je je kaart linken voor de challenge Nativity. 
Hopelijk doen jullie gezellig met ons mee. 
 Succes, Team 52 WTC





6 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ooo wat een lieve challenge en wat een schitterende inspiratie kaarten, dat moet zo vast gaan lukken! Mijn wekelijkse kaart staat weer gelinkt. Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Hetty zei

Zooo, dat wordt nog eens een challenge ....
Eerst maar eens heel hard gaan denken.
Aan jullie voorbeeldkaarten ligt het niet: Die zijn schitterend.
Groetjes Hetty

karin zei

DT jullie hebben jullie best gedaan op de voorbeeldjes. Een pittige Challenge deze keer.
Ik heb mijn kaartje voor deze week gepost. Je zal deze nog eens voorbijzien komen bij een Blogger, we zijn samen naar een workshop geweest.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een prachtige voorbeelden.Het team heeft goed hun best gedaan. Mijn kaart staat er weer bij deze week. Groeten trijntje

Dora zei

Prachtig!!

Caroline zei

Tja, daar draait het kerstfeest inderdaad om maar of ik er een passend plaatje van heb? Ik ga mijn best doen.
Mijn gewone kerstkaart staat er weer bij.
Groetjes Caroline