donderdag 13 juli 2017

Kerstkaartje week 28 - uitslag challenge Juni

Hey hallo, vandaag maken we de winnaar bekend van de challenge, 
Gebruik Engelen op je kerstkaart..
We maken eerst de random winnaar bekend, en dat is geworden....
Nr 20; en dat is Angelique...
Angelique van harte proficiat, jij mag contact met me opnemen, je vindt het mailadres in de contactpagina. Je mag je adres en woonplaats doorgeven, zodat de sponsor de prijs naar je op kan sturen... 

En dan nu de top 3! gekozen door de teamleden van 52 WTC 

1; Ans

Dames van Harte Gefeliciteerd, met jullie top 3 plek! Ans jij mag contact met me opnemen, om de volgende challenge gastdesigner te zijn;  als je dat wilt natuurlijk. 

Iedereen heel erg bedankt voor het mee doen met de challenge...
En dan nu de wekelijkse kerstkaarten. 



De kameel van onze sponsor Leane Creatief is op pad en hoopt 25 december op de goede bestemming te arriveren. Hoe ik de kaart heb gemaakt zie je op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.com
Dit is tevens mijn laatste bijdrage als lid van het Design Team waar ik diverse jaren kaarten voor heb gemaakt. Er is kort geleden iets heel leuks aan mij gevraagd waar ik 'Ja' op heb gezegd. Het zal echter (naast mijn gewone werk) veel tijd in beslag gaan nemen, dus ik heb niet veel tijd meer om er veel dingen naast te doen. Dan moet je keuzes maken, hoe lastig het ook is. Maar ik blijf wel kaarten maken: nog véél meer dan nu!
Tot ziens in blogland of waar dan ook! Groetjes, Lia.


Mijn kerstkaart voor week 28 is er eentje met een knipoog ;)
en hij was zeer snel af vandaag en jullie doen tuurlijk gezellig weer mee met 52WTC
Creatieve kerstgroetjes en de werkwijze is te zien op mijn blog xx


Ik ben op mijn kerstkaartje van vandaag aan de slag gegaan, met een gewone stempelset...Geen kerststempel. En daar hangende kerstballen mee gemaakt. 


Om naar mijn blog te gaan, en kijk dan wat ik allemaal gedaan heb. 
Groetjes, Ingrid. 


Ook deze week kunnen jullie weer je kerstkaart linken...
Fijne donderdag gewenst, en bedankt voor je aandacht en deelname..
Team 52 WTC... 



9 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnaars,ze zijn stuk voor stuk erg mooi!
Mijn wekelijkse staat weer gelinkt.
Lia heel veel succes met alles wat je (gaat) doen.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Margreet zei

Proficiat Angelique! Super om in de Top 3 gekozen te zijn. Ans en GerJanne ook van harte gefeliciteerd!
Wat een leuke DT kaarten hebben jullie weer gemaakt!
Fijne dag allemaal.
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
veel succes Lia bij je nieuwe dt taak ben heel benieuwd

Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Angelique van harte gefeliciteerd, ook de andere dames met hun plekje in de Top 3 en wat leuk dat ik ook in de Top 3 sta ( ik stuur straks een mailtje)
Mijn kaart(en) voor vandaag ook weer gelinkt,
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd. Altijd leuk om te winnnen of een top 3 plekje te behalen! mijn kaart staat er weer bij. Groeten trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Angelique van harte gefeliciteerd met je prijs (gááf) en de andere dames met hun top 3 notering, blijft leuk toch?
Lieve groetjes Miranda

Crealientje zei

Angelique van harte gefeliciteerd, veel plezier met je prijs!
De top 3 ook van harte gefeliciteerd!M
Mooie voorbeelden weer Dt!
Lieve groetjes Crealientje.

Angelique zei

Wauw, wat een leuke verrassing. Dank jullie wel, ik ga een mailtje sturen. Gefeliciteerd aan de andere dames met hun top 3 notering. De voorbeeldkaartjes van het DT zijn weer mooi geworden en super dat jullie er voor zorgen dat we op tijd aan de kerstkaarten beginnen.
lieve groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Gefeliciteerd, dames. En wat een prachtige voorbeeldkaarten.
Groetjes, Anja