donderdag 6 juli 2017

Kerstkaart week 27 Reminders

Hallo allemaal ............

We zitten alweer in week 27 , hier komen onze Reminders #28 met bescherm engelen ....
Hopelijk doen ze hun werk supergoed en met veel hobbyplezier allemaal bij 52WTC .
Voor de werkwijze  mag je gerust even kijken op het blog van Epie




Bijdrage van Marijke voor deze week met de uitdaging een engel op je kaart!



Hier mijn bijdrage voor deze week met engeltjes erop als voorbeeld voor de lopende challenge
Op mijn blog vind je meer informatie

groetjes Rosina




Ook ik heb een reminderkaartje voor jullie!  Ik ben benieuwd naar jullie creaties!

Info over de gebruikte materialen vind je hier.
Nancy

Ook een reminder kaartje van mij....doen jullie gezellig mee?
Alles over het kaartje en de gebruikte materialen staan op mijn blog:
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/
 Groetjes Suzan

Je kan hieronder je kaart linken voor week 27. Let op je kaart voor de challenge mag je linken in het blogbericht van 30 juni....

Veel hobbyfun en succes met de de challenge van juni .
Creatieve groetjes van ons hele DT team 52WTC






4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke en inspirerende voorbeelden hebben jullie weer gemaakt !

Freubelmina zei

Wat een verschillende kaarten met engeltjes zeg, schitterend zijn ze.
Mijn wekelijkse kaart is gelinkt bij de maandelijkse challenge.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

karin zei

Een paar mooie voorbeeldkaartjes dames ! Ik doe ook weer mee deze week.
groetjes,
Karin

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke voorbeelden weer dames van het DT.

Groetjes,
Patricia