donderdag 29 juni 2017

Engelen, Challenge week 26

 Goedemorgen!
Vandaag gelukkig voor de kaartjesmakers een iets frissere donderdag..
We starten met de kerstkaartjes voor de 26e keer al dit jaar. We zitten over de helft. 
Dit is de laatste donderdag van de maand juni al weer dus dat betekent dat er ook een challenge van start gaat..

 Onze nieuwe challenge #26 gaat beginnen , met mijn bedachte thema *1 of meer Engelen
 op je kerstkaartje *  Voor info kijk je gezellig even op cardsbyepie ,wel de moeite waard !
                            Veel plezier en succes met deze engeltjes.... challenge ..
           



De bijdrage van Marijke voor de uitdaging


Ook de winnaar van de top drie van de vorige challenge doet met ons mee vandaag..
Heeft zij geen mooie kaart gemaakt? 


Klik hier! om naar haar blog te gaan...CreaLientje...


Het thema van de challenge van deze maand is 'Engelen' en mijn vintage engeltjes doen dapper mee. Kijk voor uitleg van de kaart op mijn blog: 





Wat bedacht Epie toch een leuk thema, zoveel variaties mogelijk!
Dit is mijn kaartje, benieuwd naar jouw creatie!


Meer info op mijn blog

en succes met de challenge!
Nancy

Weer een hele leuke challenge , één of meer engelen op je kaart !


Op mijn blog meer info !



Deze keer engelen op je kaart!
Alle info staat op mijn blog: http://suzanna-suzan.blogspot.nl/


Engelen horen bij kerst! Dus een leuk thema voor de challenge!
Maar ik kwam er achter dat ik helemaal geen engelen-stempel
heb... Wel dit leuke varkentje met vleugels, dus ik heb een
beetje-anders-kerstkaartje gemaakt :) ook qua kleuren..

Meer info en foto's vind je op mijn blog, HIER.
Veel SU-cces met de challenge!!
Kerst-groetjes, Yvonne

Ook hier zie je Engelen op mijn eenvoudige kaartje..
Met kerst ben ik gek op Engelen, en heb een hele verzameling die dan tevoorschijn komt..


Succes groetjes, Ingrid. 

Ook op mijn kaart zijn er engelen te zien, weer een
leuke Challenge, meer details op mijn blog.
Doen jullie mee met deze Challenge heel leuk hoor.
Groetjes en succes met de Challenge.
Bep


Mijn bijdrage voor de challenge.
Groetjes,
Yvonne.

En tot slot mijn zelf-gestanste/geknipte engeltjes kaart. Voor een 2e variant, zie mijn blog:
Crea-spul van Colien

Dit is de prijs die jullie kunnen winnen deze maand...
De Egel is sponsor van deze prijs.
Een link van de winkel vinden jullie in de sidebar.



Ook deze week kun je je wekelijkse kerstkaart weer linken. Vanaf morgen 7.00 uur staat er een nieuw bericht op het blog, waar je dan ook je kerstkaart kan linken voor de challenge. 
Heel veel succes iedereen...
Team 52 WTC





7 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke challenge weer! En mooie voorbeelden.
Groetjes,
Jantine

Freubelmina zei

Leuke challenge,moet gaan lukken!
Mijn wekelijkse kerstkaart staat weer gelinkt, verheug me weer op de berichtjes die vandaag gegarandeerd zullen komen! Fijne groep mensen hier 💗 Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Trijntje zei

Wat een leuke inspiratie! ik ga het proberen . IK doe weer mee deze we. Ik zie al weer veel deelnemers. Blijft leuk. Groeten Trijntje

afke zei

Leuke challenge met mooie voorbeelden! Ik hoop dat het me gaat lukken om mee te doen.
Deze week ben ik er in ieder geval wel weer! Iedereen een fijne dag.
Groetjes, Afke

Beisforbeauty zei

Tot wanneer heb je tijd voor de chalenge is mijn tweede keer ik mee doen .dus sorry voor mijn vraag

Liefs cindy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Cindy
Je kan mee doen vanaf morgen 7.00 tot en met 6 juli 23.55 uur, daarna stopt de link en is het niet meer mogelijk je kaart te linken. Groetjes Ingrid

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met schitterende voorbeelden. Eens kijken of het me weer eens lukt om een kerstkaartje te maken (als ik een engeltje kan vinden)

Groetjes,
Patricia