donderdag 11 augustus 2016

Kerstkaart week 32 en uitslag challenge


Een goede morgen, en welkom bij weer een nieuwe donderdag, de 32e donderdag van het jaar is het al weer, en dat betekent dat wij vandaag de 32e kerstkaart gaan plaatsen. 
Maar niet voordat we de winnaar bekend gaan maken, van de challenge Christmas in July, we hadden  deze keer niet zoveel deelnemers, maar het is ook vakantietijd. 
Toch hebben we iemand random gekozen....

En het is geworden Diny,, zij heeft deze leuke zomerse kerstkaart gemaakt. 
Diny van hart gefeliciteerd. Wil je even contact met me opnemen, en ik zorg dat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt. Gegevens vindt je op de contactpagina.
Verder wil ik iedereen bedanken die mee heeft gedaan, dat maakt het voor ons iedere keer weer leuk om te zien, wat jullie ook allemaal voor ideetjes hebben. 
Groetjes, Ingrid en team 52 WTC. 



Dit is mijn bijdrage voor deze week!

Groetjes


En mijn bijdrage voor deze week. Succes allemaal!
Groetjes, Monique





Hieronder kun je de kerstkaart voor deze week weer linken!

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Proficiat Diny met je leuke kerstkaartje!
Jouw kaartje is ook weer tof Eimmie!
fijne dag iedereen!
Nancy

Freubelmina zei

Gefeliciteerd diny, het waren hele leuke kaartjes deze challenge.
Mijn wekelijkse bijdrage staat gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Margreet zei

Proficiat Diny...je bent een terechte winnaar!
xxx Margreet

Margreet zei

Proficiat Diny...je bent een terechte winnaar!
xxx Margreet

Diny zei

Wat leuk dat ik de winnaar ben geworden.....heel erg leuk! Ik zag vele leuke kaarten voorbij komen!
Ik heb mijn gegevens aan je door gemaild Rimmie.
Jij hebt ook weer een leuke kerstkaart gemaakt.
Groetjes en nogmaals dank,
Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Diny , je mag de gegevens aan mij doorgeven,op de contactpagina staan de gegevens .

Marjan zei

Hallo dames, ik doe weer mee deze week met een serie kaartjes.

Marjan zei

Wat een mooi kaartje van Diny, van harte!

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt Diny,gefeliciteerd.
Ik heb mijn kaart(en) ook weer geplaatst..
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt Diny,gefeliciteerd.
Ik heb mijn kaart(en) ook weer geplaatst..
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Hallo wat een enige inspiratiekaarten Diny gefeliciteerd. leuk! Het is me weer gelukt. de kaart staat erbij. Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd Diny. dat was een leuke challenge met hele leuke kaarten, helaas geen tijd gehad om mee te doen.
Voor deze week wel weer een kaartje geplaatst. Leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt, Rimmie en Monique.

Groetjes,
Patricia

Nota Bene zei

Leuke kaartjes hebben jullie weer gemaakt. En Diny: gefeliciteerd!
Groetjes, Nele