donderdag 7 april 2016

Kerstkaart week 14 - challenge vintage


Week 14! We zijn alweer een eindje op weg! En terwijl het buiten nu 
echt voorjaar is, gaan we gewoon door met kerstkaarten maken!

Ik mag jullie vandaag ook weer een kaart laten zien..


Een kaart in wit met donkerbruin. Alle materialen zijn van Stampin' Up!
met als uitzondering het gestanste hert..
Leuk dat je weer even langskomt op het blog!!

Kerst-groetjes, Yvonne

Hier mijn bijdrage Vintage van Epie


Natuurlijk doen we weer allemaal mee met dit leuke thema...
Warme kerstknuffels en veel succes ermee xx



Je kan je kerstkaart voor deze week hieronder linken:
LET OP! Hier geen kerstkaarten linken die met de challenge mee doen, die staan in de sidebar!!!

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Ik doe deze week mee met de uitdaging bij vintage kerstkaart. Heb wel een kaart dus wel gelinkt ook hier. Groeten Trijntje.

Ans Gilbert zei

Goedemorgen,
Ik doe mee met de challenge, heb mijn kaart daar ook gelinkt,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Goedemorgen,
Ik doe mee met de challenge, heb mijn kaart daar ook gelinkt,
groetjes,
Ans

José zei

Wat een mooie kaarten dames, Vooral de bovenste, super Yvonne deze CAS kaart.
Ik doe deze week mee aan de vintage challenge, heb mijn kaart erbij gezet.

Wil Frutsel zei

Mooie kaartjes laten jullie hier weer zien lady's, top!!
xx Wilma

Freubelmina zei

Prachtige voorbeeldkaartjes hoor,toppie!
Mijn wekelijkse bijdrage staat gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Wybrich zei

Mooie kaarten!
Het rendier is zo mooi!! En een schattig afbeelding op de kaart van Epie!
?Ik doe deze week mee met de vintage challenge.

Angelique zei

Mijn eerste vintage kerstkaart is een feit en heb ik gelinkt. Weer twee mooie voorbeeldkaarten. Yvonne, wat een gave kaart met het grote hert erop.
groetjes Angelique

S. zei

Oef vintage..... Daar ga ik eens over nadenken hoor....
Mooie kaarten, uk vind dit in wit-bruin heel stijlvol

Yvonne zei

Hele mooie voorbeeldkaarten weer deze week.
Mijn vintage-kaart staat er ook. Hele leuke uitdaging van Rosina.

Groetjes,
Yvonne.

anneke's creaties zei

wat een schitterende creaties allemaal
ook ik heb mijn kaartje voor de challenge geplaatst

groetjes anneke

Anja zei

Wat weer een leuke kaarten!
Deze week sla ik over, ik ben te druk met allerlei andere dingen en daarnaast druk met de voorbereidingen van onze vakantie aankomende week.
Ook volgende week dus geen kaartje van mij, maar daarna kan ik weer helemaal uitgerust en fris en fruitig mee doen ;-)
Lieve groetjes, Anja

Cards made by Patricia zei

Leuke kerstkaarten weer Epie en Yvonne. Doe niet mee met de challenge dit keer, maar na een paar weken niet mee te hebben gedaan, heb ik er vandaag eindelijk weer eens een kerstkaart gemaakt.

Groetjes,
Patricia