donderdag 24 maart 2016

Kerstkaart week 12

Hallo lieve bloggers
Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien met 3 D plaatje. De uiltjes van MD blijven leuk.
Leuk dat jullie elke week met ons mee doen en ik zie elke keer weer prachtige creatie`s voorbij komen.Op mijn (Lil) blog vinden jullie de gebruikte materialen .

                                                                      Groetjes Lil

Voor diegene die al langs zijn geweest....ik was een beetje in de bonen vandaag.
Maar hier is toch uiteindelijk mijn kerstkaartje. Samen met Lil mocht ik er eentje aan jullie laten zien.






Doen jullie deze week ook weer mee? Hieronder kun je je kaart linken.

17 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kerstkaartje Lil...heel erg leuk zijn de uiltjes!
Groetjes Diny

José zei

Leuk die uiltjes en het zijn weer eens andere kleuren dan rood en groen.
Mijn kaartje staat er ook weer bij

anneke's creaties zei

wat een prachtig voorbeeldkaartje, leuk met die uiltjes
ik heb mijn kaartjes ook weer geplaatst

groetjes anneke

Freubelmina zei

Je kaartje is erg mooi lil! Uiltjes doen het meteen al goed op een kaart he?!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt. Een bezoekje met reactie waardeer ik heel erg. Lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Hallo k doe weer graag mee. Ik weet niet hoe het komt Maaar krijg op mijn eigen blog de link nog nier zal het later weer proberen. Jullie hebben ook weer prachtige inspiratie kaarten gemaakt.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige inspiratie kaarten !
Ik doe mee voor de eerste keer dit jaar .
Groetjes Doris

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaarten weer dames.. En joehoee!! We hebben 200 volgers!! Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen iedere week!!
Kerst-groetjes, Yvonne (DT)

lenywim35 zei

Wat heeft iedereen weer mooie kaarten gemaakt. We zitten alweer bijna op een kwart van het jaar. Dus als het goed is heeft iedereen al weer een klein voorraad. Op naar de volgende donderdag dan maar weer. grtsleny w

Rimmie zei

Prachtige kerstkaarten dames!
Jammer genoeg haak ik voor de tweede week af ivm een heleboel andere "uitdagingen" die op tijd klaar moeten zijn.

Groetjes

Rimmie

Jolanda's Blog zei

Ik heb mijn kerstkaart week 12 geplaatst.
groetjes
Jolanda

Wybrich zei

Ook weer mooie kaarten van de dames van het team!
Ik doe deze week weer mee!

Wybrich zei

O,ja gefeliciteerd met jullie 200 volgers!!

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd met jullie 200 volgers!
Het is mij deze week ook weer gelukt om mee te doen,
Groetjes Anita

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten.
Groetjes, Anja

ANJA 3D zei

Prachtige kaarten.
Groetjes, Anja

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeeldkaarten dames!!
xx Wilma

Anja zei

Wauw, wat een prachtig mooie kerstkaartjes, allebei!
Ik was het al bijna vergeten dat het donderdag is. Maar gelukkig zag ik net ergens een kerstkaart voorbij komen.
Dus snel mijn blog maar even bijgewerkt.
Liefs, Anja