donderdag 10 maart 2016

Kerstkaart week 10

Vandaag gaan we eerst de winnaar bekend maken van de challenge van februari, waar werd gevraagd om een schudkaart te maken.
Toch weer altijd mooi om iedereen zijn bijdrage te zien...De winnaar is random gekozen...
Het is geworden nr..10  en dat is Wybrich met deze mooie kaart. 
Gefeliciteerd Wybrich, leuk dat je hebt gewonnen. Wil je via de contactpagina contact met me opnemen ? Dan komt de prijs zo spoedig mogelijk naar je toe...
Bedankt iedereen voor het mee doen, 
En dan nu op naar de kerstkaarten van deze week...

Groetjes, Ingrid en team 52 WTC


Hallo allemaal.
Deze week laten Yvonne en ik (Lil) een kerstkaart zien. Kocht voor laatst een mooi papierblokje en wilde dit graag gebruiken. Dit is het geworden, de gebruikte materialen staan op mijn blog.


Groetjes Lil




Week 10 alweer!! En we houden vol! Jullie ook?
Ik heb een kaart voor jullie in maar 3 kleuren: Mint, Vanilla en zilver..
Leuk is dat, alles uit de kast halen in die kleuren en er dan een mooi
geheel van maken. Alle materialen zijn van Stampin' Up!

Een hele fijne dag en leuk dat je hier even voorbij kwam hoppen!
Kerst-groetjes, Yvonne



Jullie kerstkaarten kunnen weer gelinkt worden....

15 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Wybrich! Mijn kaartje staat er weer tussen vandaag.
Groetjes Anita

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Lil.....en Wybrich van harte gefeliciteerd!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Goedemorgen freubelvriendinnetjes,
Gefeliciteerd Wybrich en een prachtig voorbeeldkaartje Lil! Ik kom straks die van Yvonne nog wel even bekijken.
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt,een bezoekje stel ik zeer op prijs.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

karin zei

Goedemorgen dames,
wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
Ik ben deze week ook weer van de partij.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Hallo. wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Wybrich gefeliciteerd. Het is mij ook weer gelukt. Even de andere creaties bekijken en dan verder met mijn hobbykast. Die moet even weer opgeruimd worden!
Groeten Trijntje

Rimmie zei

Gefeliciteerd Wybrich!!!!
Mooie kaarten weer deze week dames!
Ook ik doe deze week weer mee.

Groetjes

Rimmie

afke zei

Gefeliciteerd Wybrich! En iedere week weer zie ik de mooiste kaarten voorbij komen. Super hoor!
groetjes, Afke

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd Wybrich, hele mooie kaarten van de dames van vandaag! Ook ik heb mijn kerst kaart gelinkt.
Gr Anita

José zei

Gefeliciteerd Wybrich!
Wat een mooie kaarten weer dames, vooral de onderste met zulke mooie kleuren.
Mijn kaart staat er ook weer op.

Bep zei

Wybrich van harte gefeliciteerd, en ere zijn weer mooie kaarten geplaatst vandaag SUPER.

Gr...Bep (DT)

anneke's creaties zei

Gefeliciteerd Wybrich.
En wat veel mooie kaarten zijn er weer gemaakt, ik sluit me weer bij de rij aan en heb mijn kaartje geplaatst.

groetjes Anneke

Epie zei

Wybrich van harte gefeliciteerd hoor,
Prachtige voorbeeldkaartjes weer hoor !!
De mijne staat ook weer erbij xx
Goed weekend van Epie xx

Wybrich zei

Wat leuk.. ik heb gewonnen!
Zal straks even een mail sturen.

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt dames van het team!
Mijn kaart staat er ook weer bij deze week!

Gina zei

Gefeliciteerd Wybrich ! Ik ben een dagje te laat, maar heb toch nog een kerstkaartje gemaakt :)

ANJA 3D zei

Gefelicteerd. Prachtige voorbeeldkaarten ☺
Groetjes, Anja