donderdag 21 mei 2015

kerstkaart week 21


Hoi allemaal,
Het is weer donderdag dus weer tijd voor een kaartje. Het is echt leuk om te zien hoeveel mensen elke week weer mee doen. Ga zo door!


Deze uil vind ik zo schattig. Hij is van Eline> Marianne Design. Ik gebruik hem regelmatig.
Papier is van Kaiserkraft.
Groetjes en ik zie jullie op jullie blogs,
Janine


Ik heb vandaag een kerstkaart gemaakt met het papier van Tilda, ik heb een zwak voor Tilda, Dus toen ik het papier tweede hands kon aanschaffen twijfelde ik geen moment. 

.
Het kaartje heeft niet veel nodig. Een stempel van een kerstboom en de hertjes maken het af. 
Doen jullie ook weer mee? Link je kaart hieronder. 
Groetjes, Ingrid. 



10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes van het team! leuk om het kerstuiltje van Eline nog eens terug te zien!
De kerstboomstempel is prachtig!
groetjes, Nancy

Freubelmina zei

Goedemorgen,
De voorbeeldkaartjes zijn weer schitterend.
Mijn wekelijkse bijdrage staat er weer bij.
Lieve freubelgroetjes,Wilma

Je@net zei

Mooie voorbeeldkaarten, Janine en Ingrid. Mijn kaartje staat er ook weer bij!

Diny zei

Leuke kaartjes weer dames....ik heb hem ook net weer geplaatst.....vorige week vergeten!
Groetjes Diny

José zei

Mooie kaarten dames
De mijne staat er ook weer bij

Wybrich zei

Twee verschillende leuke kaarten hebben jullie gemaakt dames!
Mijn kaart staat er ook deze week weer bij!

Nelleke zei

Mooie voorbeeld kaarten, fijn dat er zoveel meegedaan wordt elke week! Deze week mijn best gedaan voor weer een kaart, en dan is het weer helemaal leuk om hem te plaatsen. groetjes Nelleke

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes hebben jullie gemaakt Dames.
Mijn kaartje staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

Wies zei

Mooi voorbeeldkaarten Janine en Ingrid.
Ik heb mijn kaartje net geplaatst.

Cards made by Patricia zei

Leuke voorbeeldkaarten. Ik doe deze week ook weer eens mee.

Groetjes,
Patricia