donderdag 28 mei 2015

Kerstkaart en challenge.

Hallo allemaal ..........

Vandaag alweer de laatste donderdag van deze meimaand ,  met als thema
alles mag ,


Sylvia en ik maakten deze voorbeeldkaarten voor de leuke opdracht.
Jullie doen vast allemaal weer gezellig mee , wel even je kaartje linken natuurlijk !!
Ben je benieuwd hoe m'n kaart is gemaakt kijk even op http://cards-by-epie.blogspot.nl/
Veel plezier en succes met de challenge week 22 .

Hobbygroetjes van Epie DT lid .


Goeiemorgen, niet te geloven dat het alweer de laatste donderdag  van mei is. De challenge van deze maand is een makkelijke, namelijk "alles mag"
Mee doen aan de challenge kan t/m volgende week donderdag 4 juni. 


Voor mijn kaart van deze week ben ik weer een keer uit mijn comfortzone gestapt en heb ik geprobeerd een vintage kaart te maken. Het plaatje en achtergrond papier zijn van een vel Bo Bunny papier wat ik nog in mijn voorraad vond.
Fijne dag allemaal!

Groetjes Sylvia



Zoals jullie van ons gewend zijn krijgen jullie ook nog enkele voorbeelden van het DT-team te zien: 

Deze kaart is van Marijke: 


De onderstaande kaart met label zijn van Monique: 



Deze kaart is Gaby: 


En deze is van Lil: 



Deze is van Lia: 


En deze kerstkaart is van Nelleke:


Deze mooie kaart is van Lisbeth.



En deze kerstkaart is van Ingrid: 


Voor de Random gekozen winnaar is er natuurlijk weer een leuke prijs beschikbaar. Deze keer is Leane Creatief onze sponsor en de stempel die ze beschikbaar stelt ziet er schattig uit!




Jullie mogen je kerstkaart van deze week al mee laten doen met de challenge, omdat het thema "Alles mag is " kan je je kaart al mee laten doen. Je mag zo vaak mee doen als je wil. 
Wil je je kaart niet mee laten doen met de challenge, geef dan een reactie hieronder, en laat de link van je blogbericht hier achter. 
De link van de challenge is weer te vinden rechtsboven op het blog, in de sidebar. 

Bedankt weer voor het mee doen en al jullie enthousiaste reacties en deelnames. 
TEAM 52 WTC............

















20 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een gezellige post weer met veel leuke kaartjes. Ik zal eens kijken of ik ook weer aan kan sluiten. Ben een tijdje afwezig geweest in blogland maar hoop er nu weer actief te kunnen zijn. Fijne dag!

Nancy Soetaert zei

Mooie voorbeeldkaartjes weer.
Ik probeer vanavond mijn berichtje te linken, ik sta gewoonlijk op donderdag iets vroeger op om mijn berichtje te kunnen linken voor ik naar het werk ga, maar nu is er zo te zien geen link?
lieve groetjes, Nancy
http://creanancy.blogspot.be/2015/05/let-it-snow.html

Je@net zei

Prachtige kaarten zijn er weer gemaakt, dames.
Ook mijn kaartje staat weer klaar!

Freubelmina zei

Goedemorgen, wat een leuk thema en wat een prachtige voorbeeldkaartjes!
De mijne staat al gelinkt.
Lieve freubelgroetjes,Wilma

Diny zei

Leuke voorbeeld kaartjes dames....ik heb mijn kaartje net geplaatst.
Gtroetjes Diny

Misseke zei

Prachtigmooie voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt Dames - helemaal toppie!
Heb mijn kerstkaartje gelinkt.
Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Hele mooie inspiraiekaartjes dames voor deze challenge gemaakt ...ook mijn kaartje staat weer gelinkt...

groetjes Rosina

S. zei

Wat een leuke kaartjes weer dames!

Wil Frutsel zei

Schitterende kaarten dames!!
xx Wilma

Suzan zei

Leuke voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt! Ik heb mijn kaartje ook gelinkt!
Groetjes Suzan

anneke's creaties zei

wat een variatie aan leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt,
ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst

groetjes anneke

karin zei

Hele leuke voorbeeldkaartjes, prachtig allemaal !
Ik heb net mijn bijdrage bij de Challenge gezet.
groetjes,
Karin.

Nelleke zei

Ik zie dat we weer mooie voorbeeldkaartjes hebben gemaakt, zo leuk om ook weer de enthousiaste berichten te lezen en dat er elke week nog veel kaartjes gepost worden. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Wat hebben jullie weer prachtige kaarten gemaakt, ik heb de mijn ook net gelinkt,
groetjes Ans

Wies zei

Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten. Mijn kaart staat er ook weer bij.
Groetjes, Wies

Wybrich zei

Prachtige voorbeeldkaarten!
Ik heb mijn kaart gelinkt!

Bianca van Tilburg. zei

Allemaal leuke kerstkaarten, vandaag ook mijn kaart gelinkt.
Liefs Bianca.

Epie zei

Wat zijn er weer prachtige kaarten gemaakt voor 52 WTC ....
door iedereen en het DT team , veel plezier met de challenge !!

Fijn weekend allemaal

Nellie zei

Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

Groetjes, Nellie

anneke's creaties zei

ik heb de smaak te pakken en heb nogmaals een kaartje toegevoegd

groetjes anneke