donderdag 14 mei 2015

kaart week 20 - en winnaar.

Goedemorgen allemaal,
Voordat we de kerstkaarten laten zien, zullen we eerst de winnaar bekend maken van de challenge, bedankt voor het mee doen, en de winnaar is random gekozen. 




numer vier is Wies. Van harte proficiat wies.  Wies jij mag me een mailtje sturen, zie contactpagina, En dan zal je de prijs zo snel mogelijk in ontvangst mogen nemen. 
Vandaag alweer week 20 voor 52 Weeks to Christmas en vandaag laten Nelleke en ik, jullie weer een kaart zien het is voor het team leuk dat er zoveel dames hun kaart linken en vandaag wordt de winnaar weer bekend gemaakt van de Challenge ben benieuwd wie het deze keer zal zijn.



Hieronder mijn creatie voor deze week, gebruikte materialen Rood, Groen en Wit Cardstock, voor de bomen en sterren heb ik ribbelkarton gebruikt plaklintje om de kerstboom en wat zilveren plakparels, veel kijkplezier weer vandaag..
 
Groetjes Bep



Voor mijn kerstkaartje deze week heb ik mij gewaagd aan een starbust kaartje. De laatste tijd zag ik hier veel kaartjes mee voorbij komen en had dit nog niet geprobeerd. Ik heb een malletje gemaakt met daarop de nummers, en deze op stukje papier gelegd en omgetrokken. Zo wist ik waar alles kwam te liggen. Leuk om te doen en goed voor restjes. 
Kijk ook op mijn blog: http://farmerblog-nelleke.blogspot.com
Wij zijn heel benieuwd naar wat jullie gemaakt hebben. Jullie mogen je kaart voor deze week weer  hieronder linken. 
Een fijne dag vandaag.
Groetjes, Nelleke






Jullie mogen je kaart voor deze week weer hieronder linken. 
 






12 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd, Wies!
Mijn kaartje voor vandaag is inmiddels geplaatst.

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan Wies.
Ook mijn bijdrage staat er weer bij.
Freubelgroetjes, Wilma

Suzan zei

Gefeliciteerd Wies met je mooie kaartje! Ik heb mijn nieuwe kerstkaartje
erbij gezet.
Groetjes Suzan

Epie zei

Wies proficiat met je leuke kaart en prijs;
Mijn kaart is gelinkt , fijne dag
Liefs van Epie

anneke's creaties zei

Gefeliciteerd Wies met je winnende kaart,
mijn kaartjes voor deze week staan er weer bij.

groetjes anneke

Ans Gilbert zei

Wies, van harte gefeliciteerd met je winnende kaart,
Bep en Nelleke, jullie hebben prachtige kaarten gemaakt,
groetjes Ans

Misseke zei

Gefelicteerd Wies met je winnend kaartje.
Prachtige kaartjes hebben jullie weer gemaakt.
En de mijne voor deze week staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

Wybrich zei

Gefeliciteerd Wies!
Leuke kaarten hebben jullie weer gemaakt.
Ik doe ook mee deze week!

Wies zei

Ik zag bij de reacties op mijn blog dat ik de challenge gewonnen heb. Natuurlijk een hele leuke verrassing.
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.
Leuke kaarten Nelleke en Bep. Ik ga zo de kaart van deze week plaatsen.
Groetjes, Wies

Rosina zei

gefeliciteerd Wies met het winnen van deze challenge....veel plezier met je prijsje...
en ook het DT heeft eer prachtige kaartjes gemaakt....

groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Gefeliciteerd Wies, dik verdiend!!
xx Wilma

José zei

Gefeliciteerd Wies.
Mooie voorbeeldkaarten dames. ik heb de mijne er ook weer bijgezet