donderdag 30 april 2015

kerstkaart week - challenge.

Vandaag is de laatste dag van de maand april al weer. En dat betekent een nieuwe challenge. 


Hallo allemaal,

vandaag al weer week 18 voor 52 Weeks to Christmas. Deze keer mocht ik het thema bedenken. Dat is "Gebruik kerstbomen en sterren op je kaart"
Epie en ik hebben een voorbeeldkaart voor jullie gemaakt en ook de andere DT leden hebben een mooi voorbeeld gemaakt.
Doen jullie ook allemaal weer gezellig mee?
Wil je weten wat ik heb gebruikt kom dan gezellig langs op mijn blog www.crealoetje.blogspot.nl
Succes met het maken van jullie creaties!


Liefs Monique



Het kaartje van Epie
Hallo allemaal , de donderdag komt weer in zicht en mijn bijdrage is
dit recycling kerstkaartje voor 52 weeks to christmas , van een oude
ansicht op wit karton geplakt . Met de embosmal van Mariannes Design
de sterren gemaakt en de stickers had ik nog . Het kantje maakt het af.
Wens jullie allemaal plezier met het meedoen en veel succes natuurlijk !!

Ook laat het DT-team jullie voorbeelden zien van deze challenge: 

Het onderstaande kaartje is van Lia. 


Deze kaart is van Ingrid:
Deze kaart is van Janine:
De onderstaande kaart is van Marijke

En deze kaart heeft Nelleke gemaakt:

Gaby maakte deze kaart:


En deze is van Lil:


Deze is van Sylvia:
En deze heeft Bep gemaakt:



En deze is van Lisbeth:




Jullie kunnen je kerstkaart voor deze week weer linken hieronder. Vanaf morgen is het mogelijk om met de link in de side-bar mee te doen met de challenge. Deze link werk tot en met 7 mei 23.55 uur. 



13 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen, alweer kerstkaartendag,wat vliegen de weken toch voorbij...
Mijn bijdrage staat erbij, ik zie de linken 2x staan.
Mooie voorbeeldkaartjes dames,ik ga nadenken over de Challengte...
Freubelgroetjes,Wilma
http://freubelmina.blogspot.nl/2015/04/kerstkaart-week-18.html

Je@net zei

Mooie voorbeeldkaarten, dames. Ook mijn kaartje is weer geplaatst!

Ans Gilbert zei

Goedemorgen,
complimenten voor de prachtige voorbeeldkaarten, ik ga mijn best doen voor de challenge..
Mijn kaarten voor vandaag ook al geplaatst,
groetjes Ans

Wil Frutsel zei

Mooie voorbeeldkaarten dames. En ook de nieuwe challenge hebben jullie weer heel leuk bedacht. FF kijken of het me lukt!!
xx Wilma

Misseke zei

Schitterend voorbeeldjes hebben jullie gemaakt Dames - stuk voor stuk prachtig!
De challenge wordt volgende week voor mij ;).
Het kerstkaartje voor deze week staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

anneke's creaties zei

wat een leuke voorbeeld kaartjes hebben jullie weer gemaakt,
ik zal proberen om volgende week een kaart met sterren en kerstboom af te hebben,
voor deze week heb ik mijn kaartje weer geplaatst.

groetjes anneke

Grietje Jansen zei

Heb mijn kaart voor de challenge net geplaatst. Maar moet die morgen dus nog eens linken begrijp ik?

Grietje

Yvonne zei

Leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
Ik doe deze week ook weer mee en heb net mijn kaart gelinkt.

Groetjes,
Yvonne.

Angelique zei

Heb het schijnbaar niet goed begrepen, heb vandaag mijn challengekaart geplaatst maar de link is er morgen pas?
groetjes Angelique

Angelique zei

Sorry, heb het even goed nagekeken en snap het nu. De laatste donderdag van de maand wordt de challenge bekend gemaakt. En vanaf de vrijdag heb je een week tijd om hem te linken. Zie dat Grietje het ook niet helemaal goed had begrepen....tja....beginners hè?
Groetjes Angelique

Ingrid Reyners zei

je hebt het goed gezien Angelique, vanaf vandaag heb je de tijd tot volgende week donderdag 23.55 uur om je kaart te linken. Succes met de challenge, groetjes Ingrid

Ingrid Reyners zei

Hoi Grietje, je hebt vanaf vandaag de tijd om je kaart te linken voor de challenge, tot donderdagavond 23.55 uur. Ik kan namelijk geen twee linken tegelijk laten lopen, een voor de weeklijkse kaart en een voor de challenge, vandaar dat het dan een dag later in gaat. Je hoeft niet persé mee te doen. Wil je volgende week je gewone kerstkaart plaatsen die niet mee doet met de challenge, dan kan je je kaart linken door middel van een berichtje onder de post van volgende week achter te laten. Succes met de challenge en al heb je nog vragen dan hoor ik het wel. Groetjes Ingrid.

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met mooie voorbeeldkaarten. Heb net mijn kaartje gelinkt. Groetjes,\
Patricia